Trening

Aktywność fizyczna powinna być nieodłączną częścią życia każdego człowieka. Dzięki niej mamy większą sprawność fizyczną, lepsze samopoczucie, jesteśmy bardziej odporni na stres, a nasz układ krwionośny i immunologiczny sprawniej pracuje. Wysiłek fizyczny zapewni nam również siłę mięśniową i pozwoli utrzymać odpowiednią masę naszego ciała. 

Jednak żeby osiągnąć odpowiednie efekty dla naszego zdrowia i ciała należy przestrzegać pewnych zasad:

  • Regularność ćwiczeń – intensywne ćwiczenia min. 3 razy w tygodniu.
  • Długość ćwiczeń – treningi nie powinny być krótsze niż 30 min.
  • Intensywność ćwiczeń – ćwiczenia dobrane pod nasze możliwości.
  • Rozgrzewka przed treningiem – bez odpowiedniej rozgrzewki możesz nabawić się wielu urazów.
  • Rozciąganie po treningu –  rozciąganie pozwala rozluźnić mięśnie i przyśpiesza regenerację.
  • Odpowiedni plan treningowy – plan treningowy powinien być różnorodny i dopasowany pod nasze umiejętności i cel ćwiczeń.
  • Czerpanie z tego przyjemności – wybierz taki sport, który będzie ci sprawiał przyjemność. Inaczej efekty będą znikome.

TRENUJ Z NAMI

Korzystając ułożonych przez nas planów treningowych możesz spodziewać się tego, że będą one dopięte bezpośrednio pod Twoje cele i możliwości. Na podstawie wysłanej przez nas ankiety jesteśmy wstanie dowiedzieć się jaki jest Twój priorytet, Twoje umiejętności, dotychczasowy staż i jakie masz zdolności trenowania.

Oferujemy plany treningowe:

  1. Opierające się na ćwiczeniach kalistenicznych (z masą własnego ciała).
  2. Na siłownie z wykorzystaniem ciężarów.
  3. Mieszane (siłownia + kalistenika)
  4. W domu z wykorzystaniem własnego sprzętu.

Dodatkowo, jeśli chcesz nauczyć się stać na rękach, robić pompki z klaśnięciem za plecami lub inne rzeczy, które zauważyłeś, że robimy, daj znać a uwzględnimy to w Twoim planie treningowym.

Pamiętaj, że trening to nie wszystko. Z dobrze dobraną dietą Twoje wyniki będą znacznie szybsze. Istotne jest zapewnianie organizmowi niezbędnych składników do odbudowy uszkodzonych tkanek mięśniowych, a także jego regeneracji. Zanim zdecydujesz się na trening przeczytaj jeszcze o diecie.

Sprawdź CENNIK.