Chcecie zjeść zdrowe, pożywne i smaczne śniadanie? Nic prostszego. 10 min roboty i możesz się zajadać. Przed wami placek Jing-Jang.

placek Jing-Jang

 

Składniki:

  • 70g mąki żytniej typu 720 ( polecam też mąkę jaglaną)
  • 3 jajka
  • 2 łyżki stołowe wody
  • Masło orzechowe
  • 1 banan
  • 2 łyżeczki kakao
  • Jogurt grecki
  • Owoce granatu

Przepis:

Zaczynamy od ciasta. Do naczynia wsypujemy mąkę,3 jajka i 2 łyżki wody. Mieszamy intensywnie do uzyskania jednorodnej masy. Następnie wylewamy masę na rozgrzaną i nasmarowaną patelnie (ja używam oleju kokosowego).Przykrywamy i po 2-3 min obracamy na 2 stronę. W tym czasie robimy masę bananowo-kakaową. Obieramy banana, ugniatamy go widelcem do powstania miazgi i dodajemy nasze kakao. Mieszamy aż zrobi nam się masa przypominająca rozpuszczoną czekoladę. Odkładamy zrobionego placka na talerz, smarujemy go na całej powierzchni masłem orzechowym.

Teraz zostało nam tylko wykazanie się swoim talentem artystycznym. Jedną stronę smarujemy masą bananowo-kakaową a drugą jogurtem greckim. Całość posypujemy owocami granatu i gotowe. 😉

Smacznego!